Personalet

OLYMPIA

Anna
Jeg er uddannet pædagog og er ansat som skole- og klubpædagog på Munkegårdsskolen og Olympia, men jeg er også at finde om aftenen i juniorklubben i Vognfjederen. Jeg er vild med krea og al det positive det bærer med sig. Jeg ønsker at skabe et miljø i klubben hvor, hvor børnene har mulighed for at tilgå forskelligartede kreative projekter. Der skal være plads til. at alle kan fordybe sig og udvikle kreative færdigheder. De kreative aktiviteter, skal samtidig være med til at danne ramme for nogle gode børne fællesskaber på klubben og på tværs af klasse og alder.

Natasja
Jeg er pædagog på Olympia i dagtimerne og er også på 4. årgang på Dyssegårdsskolen.
På Olympia kan man møde mig i fællesrummet til kreative aktiviteter, brætspil og tid til samtale om det der optager børnene i deres hverdag. Det er også mig der laver bolsjer med børnene.

Claus
Du kan finde mig på Olympia eller i Juniorklubben hvor jeg ofte er på boldbanen eller ved PlayStationen.Jeg er også Tur ansvarlig på Olympia. Jeg sørger for der er ture ud af huset en gang om ugen. Det kan være ture som svømmehal, grøndalscenteret, discgolf og lignende. Jeg har arbejdet i FC Vognfjederen i 11 år og er godt forankret i lokalområdet.

Marc
Jeg er uddannet pædagog og arbejder i vores afdeling Olympia. Her laver jeg mad, spiller computer og fanger børnene i de ting de har lyst at lave. Madlavningen er min primære funktion og børnene har altid medbestemmelse på ugens menu. Som mange af mine kollegaer, er jeg tilknyttet en skole, i mir tilfælde er det Dyssegårdsskolen. Jeg startede egentlig på GFO´en i 2015 og rykkede videre til klubben i 2019. Så derfor har jeg relationer til rigtig mange af vores medlemmer.

Rasmus
Jeg er i et praktikforløb på Olympia. Jeg er altid til rådighed for hvad børnene har lyst til og om tirsdagen, er jeg med til at lave en kontinuerlig turnering, hvor vi dyster i mange forskellige aktiviteter.

Alexander
Du kan finde mig i køkkenet, sammen med Marc, hvor vi deles om madlavning og hygge i køkkenet. Jeg bager med børnene og snupper gerne et spil kort, en fodboldturnering eller et slag pool når jeg ikke laver mad. Jeg er også tilknyttet 5. årgang på Dyssegårdsskolen.

VOGNFJEDEREN

Efkan
Jeg har en idræts-profil i klubben og bruger meget af min tid på boldbanen og bordtennis/Playstation rummet, hvor vi blandt andet laver bordtennis og FIFA turneringer. Man kan også finde mig i vores fællesrum, hvis vores medlemmer gerne vil spille en omgang billard. Mit hovedmål i rummene/boldbanen er, at medlemmerne har det sjovt og skaber nye relationer til de andre klubmedlemmer. Derudover er jeg med til at arrangere flere FIFA aftener om året og er med på vores koloni ture til Lalandia og Maribo.

Mette
Mine eftermiddage på Vognfjederen er alsidige. Jeg bager, spiller brætspil, deltager i kolonier og børnene kan altid hive fat i mig, hvis de har brug for en snak eller har en skør idé. Jeg er også ansat som skolepædagog på Munkegårdsskolen.

Daniel
Jeg er uddannet sanger/musikpædagog fra det rytmiske musikkonservatorium. Jeg underviser i sang, trommer, guitar, bas og klaver. Jeg er et udpræget band menneske og har været igennem de fleste genrer og stilarter. I min undervisning fokuserer jeg på fællesskabet og at der skal være plads til alle. Jeg har arbejdet i Vognfjederen og på Dyssegårdskolen siden 2015. Jeg er pt. tilknyttet 6. årgang i skoleregi.

Mette
Jeg er ansat som kreamedarbejder i tæt samarbejde med Mathilde på Vognfjederen. Jeg maler, laver smykker og alt hvad børnene ønsker og kan hitte på. Jeg er tilknyttet 4. årgang på Dyssegårdsskolen.

Tobias
Det er mig der laver Hygge, vores eftermiddagsmåltid i klubben. Så børnene kan ofte finde mig i køkkenet. Samtidig mens jeg laver mad, tager jeg telefonen og hjælper børn der brug for et plaster eller måske en telefon at ringe hjem med.

Emil
Jeg elsker at spille spil og lege. Med mig kan man spille brætspil, Magic kort, computerspil, rollespil, pool, bordtennis, idrætslege og hyggesnak. Hvis du har andre gode ideer til hvad vi kan lave sammen, så kom og tag fat i mig. Jeg er ansat på 4. årgang på Dyssegårdsskolen.

Ole
Jeg arbejder i hverdagene, med diverse aktiviteter, ofte omkring computerrummet, almen rummet, samt andre dybdegående aktiviteter. Jeg deltager også i aftenklubben. Jeg er desuden tilknyttet 5. årgang på Dyssegårdskolen, hvor jeg er i et tæt samarbejde med lærerne og ledelsen.

Lars
Jeg er uddannet ungdomspædagog og har arbejdet i fritids-ungdomsklubber siden 2006 og blev ansat på Vognfjederen og Munkegårdsskolen i oktober 2016. Du kan finde mig i det meste af klubben, som oftest i alrummet hvor jeg spiller pool, brætspil eller magic. Men jeg kan også findes i KREA eller musikrummet eller kastende med en basketball, spillende Fifa eller bordtennis. Jeg er med til vores brunch/spillecafe/Magic arrangementer samt vores 4., 5. og 6. klasses fester. På Munkegårdsskolen er jeg i skoleåret 23/24 tilknyttet 5., 7. og 9. årgang.