Faste aktiviteter

På Vognfjederen har vi to værksteder som har åbent hver dag:

• Musik (Instrumenter og studio)

• I Vognfjederens musiklokale har du mulighed for at spille og synge på netop den måde der passer dig. Der er plads dig der aldrig har spillet et instrument, eller sunget, og til dig der har prøvet det før.

Her kan du få hjælp med at lære de fleste instrumenter (trommer, bas, guitar, klaver), synge og skrive sange.

Der vil være masser af muligheder for at optræde med sin musik når man føler sig klar til det. Blandt andet på Vilde Vulkaner og Ålborg musikfestival.

Du kan komme og øve både som band og alene. Musiklokalet står altid til rådighed og du kan låne instrumenter hos os.
  • Sy og Krea (Syning, maling, smykker, knytning etc.)

I klubbens sy- og kreaværksted er der altid børn i gang med deres projekter. Her kan du lave stort set alt indenfor det kreative. Vi tager udgangspunkt i det du allerede kan, og hjælper med idéer og hvordan de kan laves. Men vi kan også vise dig noget nyt, som du aldrig har prøvet før. Vi har masser af erfaring til både at udfordre og hjælpe dig til, at få dine idèer til at blive til virkelighed.

I værkstedet er der hyggeligt og rart at være. Her møder du børn fra din egen klasse og skole, men du lærer også børn fra andre skoler at kende. Vi inspirerer og hjælper hinanden, fjoller, hygger og bliver rigtig gode til at være kreative! På værkstedet kan du lære forskellige håndværk, bruge din fantasi, tænke kreativt, og blive god til at beslutte hvad der er rigtigt for dig. Fantasien har ingen grænser og her på værkstedet har du mulighed for at være kreativ og have det sjovt.

Månedens aktiviteter kan ses på forsiden. Derudover har vi faste aktiviteter som børnene selv kan benytte, det er aktiviteter som_

• Bordtennis

• Pool