DanceParty

Praktisk Info:
Danceparty er en fest for Gentofte kommunes 6. & 7. klasser. Der bliver holdt 4 fester pr. skoleår. Festerne bliver afholdt på enten Gentofte FC og Hellerup FC. Det koster 50,- at deltage.

Billetterne sælges i Gentofte kommunes fritidscentre 14 dage før festen.

Selve festerne:
Festerne afholdes fredag aftener fra kl 19.30 – 23.00. Der er en professionel DJ til festerne. Vi har en slik-, chips- og sodavandsbod som passes af 8. og/eller 9. klasser. Vi har en voksenstyret bod, hvor der kan spilles kort eller roulette. Der er er et fællesområde hvor jeres børn kan slappe af og hvile fødderne, samt et ude område hvor de kan trække lidt frisk luft.

Når jeres børn er lukket ind til et Danceparty, kan de ikke forlade festen, før de bliver hentet af jer.

Vi har nul tolerance over for rygning og alkohol!

Festerne bliver afholdt af Gentofte kommunes klubpædagoger. Vi er 6 – 8 pædagoger til hver fest.

Ved billetsalg noterer vi jeres børns navne, samt jeres telefonnumre. Så vi altid kan få fat i jer på selve aftenen, hvis der sker noget.

Pædagogiske overvejelser:

• DanceParty giver os en chance for, under trygge rammer, at vise jeres børn, hvordan man opfører sig, når man er til en fest:
  • Vi har mulighed for at tage en snak med jeres børn om, hvilke signaler ex deres tøjstil sender.
  • Ser vi dem ryge eller har mistanke om, at de har drukket, kontakter vi jer, samt tager en stille og rolig snak med det enkelte barn om situationen.
  • I må ikke komme ind til selve festen, når i henter jeres børn. Det er vigtigt for os, at jeres børn får følelsen af at være til en fest uden forældre.
  • Vi ser Danceparty som et lille skridt frem mod, at jeres børn skal kunne leve et selvstændigt og trygt voksenliv.

JERES BARN BEHØVER IKKE VÆRE MEDLEM AF ET FRITIDSCENTER FOR AT DELTAGE!